Hejsan Svejsan!

Imorgon är det julafton och jag ska få träffa mina kusiner. Det var ett tag sen faktiskt.
Nu är alla julklappar inslådda och jag funderar på att skriva manus till en ny film som Ellinor (min kusin) och jag kan göra. Fast mina småbrorsor och hennes två brorsor ska också få vara med. Men hennes storebror vill nog inte, han är femton och en tråkmåns xD
Jag kommer nog inte kunna skriva imorgon eftersom att vi åker vid åtta elr något till norrköping, och det tar två timmar. Sedan så ska vi vara hos farfar ett tag och sedan ska vi åka till farmor där vi ska fira julafton, och vi åker hem vid tio elr någonting, och då så kmr vi nog hem vid tolv elr något och sedan måste vi ju gå och lägga oss, så jag får skriva på fredag istället! :)

Jag skriver mer sen kanske

LATER!!! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0