Tjabba tjena!

Hejsan!

Idag så hade vi ett Social Science test i skolan, det gick ganska bra
Dessutom så fick vi tillbaka vårt svenska-prov som vi gjorde nån gång förra veckan
Fick 83,5/84 MVG
Känner mig ganska stolt
Såklart :P
Fast det var ganska lätta frågor, även våran fröken erkände det
Man skulle liksom skriva i vilken form orden stod i, och ordet ryttare står ju i s.o (singular obestämd) och plural obestämd, men jag skrev bara s.o (man fick skriva förkortningar)
Man fick 10p på den uppgiften (det var typ åtta ord elr nåt) 
Men jag hoppas jag får bra betyg på Social Science
Fast vi har inte fått tillbaka Science-testet som vi gjorde förr-förra onsdagen, alltså två veckor (14 dagar) sedan
Tror inte att jag får MVG, kanske G eller G+ eller VG-
Förväntar mig inte något bättre
Pallar inte skriva ngt mer för idag
Kanske imorgon, fast då hinner jag nog inte skriva så mkt, jag ska till scouterna kl. 19.00 elr 18.30 och jag slutar 21.00 (förut 20.00 men nu har jag gått upp i p-scouterna (patrull-scouterna) och slutar senare

Later! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0