Förkyld :(

Nu har jag kommit hem från Sälen! Det var superkul :)
Mina kussisar var också där, fast de var lite förkylda så nu har de smittat mig :(
Men jag mår bättre än vad jag gjorde igår, då var jag ännu dåligare, och igårkväll så nös jag (för hundrade gången den da'n) så jag fick näsblod, och det rann som ur en vattenkran, nästan...
Mamma sa att jag nös upp en blodkärl elr ngt.
Jag har dessutom ont i öronen när jag nyser. Och det gör ont när jag inte gör det också. Öroninflammation elr bara förkylning?
I alla fall på torsdag så börjar jag skolan igen. Fast på torsda'n och freda'n så är det Year Level Day så jag träffar bara några st. Jag har fotograferings-sak, så jag ska ta med mig kamera. Det kmr säkert bli kul! :D

Men nu så ska jag göra ngnting annat. Skriver mer sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0