Fredag, härliga Fredag!

Idag och igår hade vi Year Level Day! Jag hade fotografi, det var ganska kul, men mest tråkigt
Igår så gick vi ut och tog bilder och idag så redigerade vi på datorn. Det var ganska jobbigt, för jag fick jobba med en kille (en i min klass, men ändå).

Jag brukar inte blogga så ofta faktiskt, fast det kanske ni märker! :P
Jag bloggade ju inte på två månader förut, men nu ska jag försöka skriva varje dag.

Jag håller på att skriva en serie om min klass, och jag har frågat ngra om de kan skriva va de vill vara för slags karraktär elr liksom hur de vill vara, vad deras hobby är och svaghet. Än så länge så har jag fått svar av tre st och de blev mobbare, fotbollsnördar och djurälskare (mina vänner Eddie, Lukas och Kajsa) :)

Kanske skriver mer innan jag går och lägger mig (kmr nog bli sent för, hey, det är ju fredag för fan!) elr så skriver jag mer imorgon. Jag ska försöka komma ihåg, jag lovar!

Ses sen! //Fanny (Löfte: skriva imorgon elr senare idag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0