Längtar tills på torsdag!

Tjena!

Jag längtar tills på tordsdag för då så kmr mina kussisar och ska "sitta barnvakt" medans mamma och pappa ska resa bort, fast de ska inte resa bort tillsammans. Pappa ska och spela på Birka Paradise (?) och mamma ska åka till Åre med sitt jobb, elr jobbkompisarna då!
Jag måste ju såklart gå i skolan på fredag vilket jag tkr e jätteboring eftersom jag vet att min kusin sitter där hemma och har tråkigt och väntar på mig.. :(
Men jag slutar 14:10 och ska försöka skynda mig jättemkt så jag kmr hem så fort som möjligt! :D
Annars ska jag inte göra så mkt i helgen förutom att vara med mina kusiner, och göra läxor (boring!) :P

Kanske bloggar senare, men är inte säker på om jag ska blogga nu i helgen eftersom mina kussisar är här hos mig och Ellinor (min kussis) kanske inte gillar att jag sitter och bloggar hela tiden när vi ska göra ngnting annat!

Serien om min klass går jättebra, jag är superbra på att skriva serier xD

Skriver mer sen elr imorgon som jag sa

TJENA! (Här nedanför är några bilder som jag tog på YLD som jag glömt att ladda upp, men här kmr dem!)
  gröna löv på vintern   en fågel   några bär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0